Winkelmandje
Uw filters

Service & contact

De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden) 

1. Help, het door mij bestelde artikel past niet! Mag ik het terugsturen?
Via DHL Parcel kun je jouw artikelen gratis naar ons terugsturen. Hoe? Doe je retourartikel(en) samen met het retourformulier (deze is je eerder als onderdeel van je pakbon per mail toegestuurd) in de verzenddoos. De achterkant van de pakbon is het retourformulier. De achterkant van de pakbon is het retourformulier. Daarop kun je aangeven wat je terugstuurt en waarom. Voor sommige van onze artikelen gelden afwijkende retourvoorwaarden. Welke dat zijn lees je de pagina 'Ruilen & Retourneren'. 

Heb je de originele verzenddoos niet meer? Verstuur de artikelen dan in een doos naar keuze. Schrijf op de doos het gecodeerde adres "CLD".
Bij DHL Parcel ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit goed, totdat je van ons een bevestiging krijgt. Wat je mag retourneren, lees je hier.

Je hebt overigens altijd het recht om je artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link


2. Wat is het Christine le Duc retouradres?
Ons retouradres is CLD. Dit is een gecodeerd adres dat Christine le Duc betekent. DHL Parcel heeft het adres dat bij CLD hoort in hun systeem staan. Als de DHL Parcel-medewerker vraagt om een retouradres, dan is het noemen van CLD als referentie genoeg.

Let op! Terugsturen kan dus alleen via DHL, niet via andere vervoerders. Voor jouw gemak hebben we hier de link naar de parcelshops van DHL gezet.


3. Hebben jullie mijn teruggestuurde bestelling ontvangen / verwerkt?

We willen jouw retourzending binnen 5 tot 10 werkdagen verwerken. Deze werkdagen tellen we vanaf de datum dat je het pakket hebt afgegeven bij een DHL Parcelshop. Zodra wij je zending hebben verwerkt, ontvang je hiervan een retourbevestiging per e-mail. Daarin staat meer informatie over de retourverwerking.


4. Ik heb een actiecode of (bijvoorbeeld Groupon) vouchercode. Hoe kan ik deze gebruiken?

Log in op onze website met je e-mailadres en wachtwoord.
Heb je geen account? Maak dan een online account aan via 'Account aanmaken'.
Log vervolgens in op je account en plaats je artikelen in het winkelmandje.
Onderaan in het winkelmandje typ je de code in bij 'Heb je een actie-, korting- of grouponcode?'. Klik dan pas op 'Verzilveren'.
Het is belangrijk dat je de bestelling meteen afrondt via de betaalpagina. Ga je terug naar de webshop of verander je iets in de winkelmand, dan blokkeert de code tijdelijk.

Let op! Je kunt maar één code per bestelling verzilveren!

Vouchers zijn slechts geldig tot de datum die op de voucher genoteerd staat, daarna kunnen ze niet meer worden gebruikt.


5. Ik krijg de melding: 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Wat nu?

Je verzilvert jouw vouchercode, maar maakt de bestelling niet (meteen) af of je wijzigt je winkelmandje. De code wordt dan tijdelijk geblokkeerd voor 48 uur. Probeer je de code te snel opnieuw te verzilveren, dan duurt de blokkade opnieuw 48 uur. Je ziet dan de melding 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Verwijder direct de internetgeschiedenis en de inhoud van de winkelmand. Wacht 48 uur en verzilver de code opnieuw. Rondt dan de bestelling meteen af.​

Webcare


Gratis


Van maandag tot en met vrijdag 8:30 tot 17:30 uur


Gemiddeld binnen 2 uur reactie


E-mail


Gratis 


24 uur per dag, 7 dagen per week 


Gemiddeld binnen 2 werkdagen reactie


Telefoon


Voor dit telefoonnummer betaal je de gebruikelijke gesprekskosten 


Van maandag tot en met vrijdag
10:00 tot 17:00 uur 


Gemiddeld minder dan 2 minuten wachttijd