Winkelmandje
Uw filters

Veelgestelde vragen

Account

Actie-, Groupon- & vouchercodes

  • Hoe kan ik mijn actie-, Groupon- of voucher code gebruiken bij mijn bestelling?
    Wanneer je jouw actie-, groupon-, of voucher code wilt verzilveren ga je als volgt te werk:

    1. Je vult je winkelmandje met de artikelen die je wilt bestellen.
    2. Vervolgens vul je jouw actie-, Groupon-, of vouchercode in bij het vakje "Heb je een actie-, kortingcode?"
    3. Vervolgens druk je op verzilveren. Het bedrag wordt in mindering gebracht.
    4. Ga daarna meteen door naar de betaalmethoden.

    Let op!

    - Wanneer je het winkelmandje in de tussentijd verlaat, zal je code tijdelijk niet meer werken. Na maximaal 2 werkdagen zal deze weer actief zijn en kun je deze opnieuw gebruiken.
    - Je kunt 1 actie-, Groupon-, of voucher code gebruiken per bestelling.
    - Je vouchercode is geldig tot de datum die op de voucher vermeld staat. Daarna kunnen ze niet meer worden gebruikt.

  • Ik heb bij mijn bestelling gebruik gemaakt van een kortingsvoucher. Wat gebeurt er met mijn tegoed wanneer ik iets retourneer?
    Wanneer je een bestelling die je hebt aangekocht met een vouchercode retourneert, wordt de actie-, kortings- of vouchercode omgezet in een retourvoucher, die na verwerking hier, nog één maand geldig blijft.

    Zodra de retourzending bij ons verwerkt is, krijg je een e-mail met je nieuwe, persoonlijke kortingscode.

    Bij een volgende bestelling kan je jouw persoonlijke code invullen in het vak "Heb je een actie- of vouchercode". Vervolgens wordt de korting automatisch in mindering gebracht op het totaalbedrag van je bestelling.

  • Hoe kan ik mijn actiecode activeren?
    Je kunt jouw actiecode invoeren zodra je in het winkelmandje zit.

    Dit doe je door onderaan de pagina, in het vakje "Heb je een actie-, korting-, of vouchercode?" je code in te voeren en klik vervolgens op verzilveren. Jouw actiecode wordt dan toegevoegd aan de bestelling.
  • Ik ben mijn actiecode vergeten te activeren. Kan ik deze nog doorgeven?
    Je order wordt direct verwerkt in ons bestelsysteem, daardoor is het niet mogelijk om je actiecode achteraf te verwerken.

    Uiteraard kun je de actiecode wel nog gebruiken (zolang deze geldig is) met een nieuwe order.

Actievoorwaarden

  • Algemene actievoorwaarden en spelregels voor win- en reviewacties
    1. Win- en reviewacties worden uitgeschreven door Christineleduc.nl gevestigd te Walsoorden. Deze gelden voor online, facebook en alle Christine le Duc filialen. Op win- en reviewacties zijn de vermelde actievoorwaarden en spelregels van toepassing die gemeld worden bij de desbetreffende win- of reviewactie. Bij ontbrekende actievoorwaarden en spelregels gelden deze algemene actievoorwaarden en spelregels voor win- en reviewacties.

    2. Deelname aan win- en reviewacties is gratis.
    Deelname via website: door het plaatsen van een bestelling en het gebruik maken van een desbetreffende gemelde P-code.
    Deelname via facebook: door het plaatsen van een reactie op de desbetreffende facebookpost.
    Deelname via één van onze filialen: door het inschrijven voor onze digitale nieuwsbrieven via het deelnameformulier bij één van onze filialen.

    3. Iedere deelnemer kan maximaal één keer deelnemen aan een actie.

    4. Deelnemers zijn verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie bij de deelname aan een win- of reviewactie. Deelnemers die aantoonbaar misbruik maken van een win- of reviewactie, kunnen van deelname worden uitgesloten.

    5. Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven.

    6. De looptijd van de actie staat aangegeven in de beschrijving van de actie.

    7. Om deel te mogen nemen, moet een deelnemer een minimum leeftijd hebben van 18 jaar, woonachtig zijn in Nederland en geen betalingsachterstand hebben voor een eerder gedane bestelling bij Christine le Duc.
    Alle andere deelnemers zijn uitgesloten van deelname.

    8. De trekking van de winnaar geschiedt willekeurig en op onpartijdige wijze.

    9. Winnaars worden binnen 5 werkdagen na sluiten van een actie persoonlijk geïnformeerd via het e-mailadres waarmee aan de actie is deelgenomen of zoals vermeld wordt bij de desbetreffende actie.
    Met uitzondering van Facebook, hier worden de social media regels nageleefd.

    10. Over uitslagen wordt niet gecorrespondeerd.

    11. Christine le Duc kan, naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving, deze actievoorwaarden gedurende de actielooptijd wijzigen of aanpassen, dan wel zonder opgave van reden de actie wijzigen of aanpassen tenzij dit tot nadeel van de deelnemer leidt.

    12. Prijzen of gewonnen shoptegoeden zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen dan vermeld in de desbetreffende win- of reviewactie. Voor verkregen actie-, kortings- of vouchercodes gelden de voorwaarden zoals deze zijn beschreven in “Overig verkregen actie-, kortings-, of vouchercodes”.

    13. Indien kansspelbelasting moet worden betaald, zal Christine le Duc hiervoor zorg dragen.

    14. Medewerkers van Christine le Duc zijn uitgesloten van deelname.

    15. De persoonsgegevens die in het kader van win- en reviewacties worden verkregen, worden behandeld zoals staat omschreven in “Persoonsgegevens”.

    16. In de gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien zal een besluit worden genomen door Christine le Duc.

    17. Christine le Duc handelt met haar acties in overeenstemming met de Gedragscode Promotionele Kansspelen van 1 januari 2014.

    18. Op deze voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.

    19. Voor vragen en/of klachten kan contact opgenomen worden met de Christine le Duc klantenservice per e-mail via: bestellingen@service.christineleduc.com

    Ondanks de voortdurende zorg en aandacht die besteed wordt aan de samenstelling van de site en deze algemene actievoorwaarden en spelregels voor win- en reviewacties, kan Christine le Duc niet instaan voor de volledigheid, juistheid, of voortdurende actualisering van de prijzen, voorwaarden, gegevens en afbeeldingen.

    Christine le Duc aanvaardt geen aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade van welke aard dan ook.

Adresgegevens

  • Waar kan ik jullie (adres)gegevens vinden?
    Ons vestigingsadres is:
    Christine le Duc
    Walsoordensestraat 70
    4588 KD Walsoorden

    Ons postadres is:
    Christine le Duc
    Postbus 27
    4587 ZG Kloosterzande

    Ons retouradres is:
    Christine le Duc
    Afd. Retouren
    4751 VK Oud Gastel

    Email: bestellingen@service.christineleduc.com

    KvK-nummer: 70260745
    Btw-identificatienummer: NL857807808BO1

Bestellen

  • Hoe kan ik bestellen?
    1. Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op de button "In het winkelmandje"

    2. Je kunt nu "Verder Winkelen" of "Naar je Winkelmandje"

    3. Ben je klaar met shoppen, ga dan naar je Winkelmandje

    Hier kan je eventueel nog de kleur of maat van jouw keuze wijzigen. Wanneer je een actiecode hebt dan kun je deze hier ook toevoegen.

    4. Heb je alles ingevuld, klik dan op de button "Bestellen"

    Was je nog niet ingelogd, of ben je een nieuwe klant, dan kan je je hier aanmelden.

    5. In deze stap kan je eventueel een afwijkend bezorgadres ingeven

    6. Kies hoe je wilt betalen

    7. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze, kan je nu je betaling afhandelen.

    Na het afronden van de betaling, is je bestelling klaar en wordt deze in het systeem verwerkt.*
    24 uur later heb jij je bestelling in huis! Klik hier voor het leverschema.

    *Zodra je bestelling bij ons is verwerkt, sturen we je binnen 24 uur een bevestigingsmail. 

    Jouw bestelling wordt direct in ons systeem verwerkt. Het is daardoor niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen of te annuleren.

    Het is ook mogelijk om in één van onze winkels te bestellen via een pc/tablet.
    Je plaatst de bestelling met de hulp van de winkel medewerk(st)er
    Je betaalt de bestelling direct via contant, pin of credit card.
    Enkele dagen later ontvang je van de winkel bericht dat je de bestelling op kunt halen.
  • Kan ik mijn online geplaatste bestelling nog annuleren of wijzigen?
    Nee, dat is, wegens geautomatiseerde verwerking, helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt direct in ons systeem verwerkt en zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending.

    Heb je vragen over je bestelling, dan kan je altijd contact met ons opnemen.

    Uiteraard behoud je het recht om je bestelling, in de meeste gevallen, binnen 14 dagen te mogen retourneren.
    Bekijk onze voorwaarden waaronder je kunt retourneren.

  • Kan ik mijn bestelling ophalen in een Christine le Duc winkel?
    Wanneer je online bestelt, dan wordt jouw bestelling door DHL-parcel afgeleverd op het door jou opgegeven adres.

    Het is mogelijk om via één van onze winkels een bestelling te plaatsen en daar je bestelling af te halen. In dat geval plaatst de winkel medewerker je order en zorgt ervoor dat je deze in de winkel kunt afhalen. Dat is wel zo gemakkelijk en discreet.
  • Hoe weet ik dat Christine le Duc mijn online bestelling heeft ontvangen?
    Als je een online bestelling plaatst, krijg je hiervan binnen 24 uur een bevestigingsmail. Heb je langer dan 24 uur geleden online besteld en nog geen bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op met onze Klantenservice.
  • Waarom kan ik bij mijn bestelling niet kiezen voor betaalwijze via acceptgiro of automatische incasso?
    Onze Christine le Duc webshop ondersteunt geen betalingen via acceptgiro of automatische incasso. Wel kun je kiezen voor achteraf betalen via AfterPay. Wel zo veilig, je ontvangt eerst je bestelling en daarna pas je factuur.

    Meer hierover lees je in het onderdeel 'Betalen'.

Betalen

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
    Je kunt je bestelling op de volgende manieren betalen:

    Ideal
    Betaal je bestelling gemakkelijk met Ideal via jouw vertrouwde internetbetaalomgeving. Bovendien is het veilig omdat je de betaling moet bevestigen met jouw elektronische handtekening. Bij het retourneren van artikelen wordt je terugbetaling automatisch geregeld.

    PayPal

    PayPal is een online betaalmethode waarmee je gemakkelijk en veilig online betalingen kunt ontvangen. PayPal helpt jouw creditcardinformatie te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. Jouw bank- of creditcardgegevens worden alleen door PayPal opgeslagen. Daarom is het bij aankopen met PayPal niet nodig bij iedere transactie opnieuw jouw gegevens via internet te verzenden. Dit maakt betalen via PayPal extra veilig. Daarnaast maakt dit systeem betalen extra eenvoudig: je betaalt met slechts een paar klikken omdat jouw kaartgegevens gekoppeld zijn aan jouw account - en je deze gegevens dus niet iedere keer opnieuw hoeft in te voeren. Maak gratis een PayPal-account aan en koppel deze aan jouw bankrekening of creditcard. Dan wordt winkelen bij Christine le Duc nog eenvoudiger. Je kunt meer informatie vinden over PayPal op www.paypal.com. Bij het retourneren van artikelen wordt de terugbetaling automatisch geregeld.

    Creditcard (Visa/MasterCard)
    Betalen met creditcard is een eenvoudige en veilige manier om aankopen te doen. Je kunt alle kaarten met VISA- of MasterCardsymbool gebruiken. Bij betaling per creditcard maken wij gebruik van onze betaal provider Ogone. Je gegevens worden 100% vertrouwelijk behandeld. De overdracht van je gegevens is steeds in een veilige, versleutelde vorm, zodat deze betaalmethode jouw volledige bescherming biedt en jouw bankgegevens ook voor ons verborgen blijven. Bij betaling met VISA/MasterCard behoudt Christine le Duc zich het recht voor om te controleren of de kaart geldig is, of er voldoende bestedingsruimte is voor het afschrijven van het aankoopbedrag en of de adresgegevens van de klant juist zijn. Bij het retourneren van artikelen wordt je terugbetaling automatisch geregeld.

    Afterpay (Achteraf betalen)
    AfterPay voert voor Christine le Duc. het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
  • Wanneer wordt mijn betaling verwacht?
    Wanneer je kiest voor betaling door middel van de opties Ideal, Credit Card of PayPal dan wordt je betaling direct afgeboekt.

    Betaal je liever achteraf dan kun je kiezen voor de optie achteraf betalen via AfterPay. Wij leveren in dat geval je bestelling terwijl je je factuur naderhand met AfterPay afhandelt.

    Wil je Meer uitleg over de diverse betaalmogelijkheden? Klik op deze link.
  • Ik heb artikelen geretourneerd. Wanneer wordt mijn betaling (deels) teruggestort?
    Heb je bij jouw bestelling voor een online betaalmethode gekozen zoals PayPal, Credit Card of Ideal en heb je 1 of meerdere artikelen (of zelfs alles) aan ons retour gezonden en jouw retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, dan wordt het bedrag automatisch, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terugbetaald.

    Heb je gekozen voor achteraf betaling via AfterPay en je zendt artikelen of je volledige bestelling aan ons retour dan wordt het bedrag automatisch, doch uiterlijk binnen 30 dagen aan je terugbetaald.

    Klik hier voor het contactformulier
  • Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
    Nee, het is helaas niet mogelijk om een factuur in termijnen te betalen.

    Wel kun je gebruik maken van de 'achteraf betalen' dienst van onze betaalpartner AfterPay. Meer informatie over de mogelijkheden en voorwaarden vind je hier.
  • Ik krijg een rekening toegestuurd, maar mijn betalingen zijn allemaal voldaan.
    Het kan zijn dat jouw betaling en ons betalingsverzoek elkaar gekruist hebben. Is jouw betaling voldaan, dan kan je de toegestuurde rekening uiteraard als niet verzonden beschouwen.

    Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle prijzen die Christine le Duc vermeldt, zijn inclusief 21% BTW.

    Op de factuur vind je het BTW bedrag terug.
  • Wat is 3-D Secure of SecureCode bij creditcard betalingen?
    3-D Secure en SecureCode maken het betalen met een creditcard op internet nog veiliger.

    De 3-D Secure technologie is ontwikkeld door Visa en wordt aangeboden onder de merknaam Verified by Visa. Onder het label MasterCard SecureCode biedt ook MasterCard deze standaard aan. Ook Maestro biedt de 3-D Secure aan. 3-D Secure en SecureCode vormen een extra stap bij het plaatsen van je bestelling die is bedoeld voor je veiligheid. Je wordt beschermd tegen misbruik van je creditcardnummer omdat je voor de betaling eerst je identiteit bevestigt.

    Meer informatie over 3-D Secure en SecureCode vind je op de website van Visa of MasterCard.
  • Wat is SSL?
    Verwerking van je klantgegevens vindt plaats via een zogenaamde SSL-overdracht. SSL staat voor "Secure Socket Layer". Dit systeem versleutelt alle gegevens, voordat ze naar ons verstuurd worden. Op deze manier kunnen je gegevens bij overdracht via het internet niet worden gelezen door onbevoegden.

    De laatste versies van Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari en Opera – ondersteunen de techniek voor deze beveiligde overdracht.

  • Waar kan ik terecht met mijn vraag, als ik een brief heb ontvangen van het incassobureau?
    Na een overdracht aan ons incassobureau hebben wij geen inzage meer in de gegevens van de betreffende vordering. Daarom kunnen wij je, voor je vragen, alleen maar verwijzen naar het desbetreffende incassobureau. De medewerkers helpen je dan graag verder.

    Als blijkt dat de incasso-overdracht onterecht is dan zal het incassobureau er direct zorg voor dragen dat het dossier wordt gesloten.

    De contactgegevens van het desbetreffende incassobureau staan altijd vermeld in de brief of e-mail die je hebt ontvangen. Wij vragen je vriendelijk om in de correspondentie aan het incassobureau altijd je referentienummer van het incassobureau te vermelden.

Contact

Garantie

  • Garantieprocedure
    Christine le Duc garandeert de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van door Christine le Duc geleverde artikelen conform de aangeboden specificaties. Op de goederen zijn de wettelijke garantierechten van toepassing waarop door u als koper in voorkomende gevallen een beroep kan worden gedaan. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

    Er kan geen aanspraak gemaakt worden op garantie in de volgende gevallen:
    • Bij beschadiging door opzet of door nalatigheid 
    • Bij beschadiging door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud 
    • Bij normale slijtage 
    Mocht een artikel toch defect zijn of u het door u besteld artikel functioneert niet / niet goed, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice voor de aanvraag van een garantieformulier.

    Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het garantieformulier naar ons op. Defecte retouren zonder garantieformulier of een niet volledig ingevuld garantieformulier worden niet in behandeling genomen en het artikel wordt op uw kosten naar u retour gezonden.

    De beschrijving en het retour adres van deze fabrieksgarantie is bijgevoegd bij het artikel dat je hebt aangeschaft. Bewaar deze informatie en jouw aankoopbewijs zorgvuldig om in de toekomst aanspraak te kunnen maken op jouw garantierecht bij deze fabrikant.

    Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor uw rekening.

Leveringen

  • Is mijn bestelling al verzonden?
    Tijdens het verzendproces ontvang je twee berichten:

    De eerste zodra men start met het (in)pakken van je bestelling. De tweede zodra je pakket is verzonden. In dit tweede bericht vind je de track & trace informatie om de verzending te kunnen volgen. Het volgen ervan zelf kun je op DHL Parcel doen.

  • Door wie en wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
    Wij streven ernaar dat bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 uur worden geplaatst uiterlijk binnen 2 werkdagen worden geleverd.

    Bestel je vóór 22:00 uur dan wordt je bestelling de volgende (werk)dag door DHL- Parcel afgeleverd volgens het hieronder vermelde schema. Bestel je in het weekend hou dan ook rekening met de leverdagen van DHL-Parcel zoals hieronder vermeld.

    Je ontvangt van DHL-Parcel een e-mail met daarop het dagdeel wanneer ze die dag bij jou langskomen met jouw pakket.

    Laat je jouw pakket afleveren op een postbusadres dan dien je rekening te houden met een minimale levertijd van 5-7 werkdagen.

    DHL-Parcel doet van dinsdag t/m zaterdag vier aanbiedpogingen.
    De eerste 2 aanbiedingen zijn in de middag tussen 11:00 & 18:00 uur, daarna wordt je pakket 2 keer in de avond aangeboden tussen 18:00 & 21:00 uur (met uitzondering van zaterdag dan is er geen avondaanbieding).
    Op zondag en maandag wordt niet geleverd.

    Let op! Zendingen van vrijdag die op zaterdag voor het eerst aangeboden worden, zullen op maandag opnieuw aangeboden worden tussen 14:00 & 18:00 uur indien je op zaterdag niet thuis was.

    Wanneer je niet thuis bent en je pakket past niet in de brievenbus, dan kan het zijn dat DHL-Parcel het pakket aanbiedt bij de buren. Uiteraard verzenden we je bestelling zeer discreet en bovendien in een anonieme verpakking Je ontvangt dan een kaart in de brievenbus met daarop het adres waar het pakket is bezorgd. Als de buren niet thuis zijn, laat de bezorger van DHL-Parcel een kaart achter in de brievenbus.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?
    Voor een online bestelling rekenen wij € 2,95 verzendkosten.

    Bij deelleveringen uit één bestelling, worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Je betaalt dus altijd maar één keer de verzendkosten.
  • Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Dat is mogelijk. In stap 2 van het bestelproces heb je de optie om een ander afleveradres dan je factuuradres in te geven.

  • Hoe kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling volgen?
    Met behulp van de 'track & trace' informatie, die je per mail van ons ontvangt, kun je op DHL Parcel zelf op ieder moment de verzendstatus van je bestelling checken.

Maattabel

Over ons

  • Waar vind ik jullie algemene voorwaarden?
    Je vindt onze algemene voorwaarden onder deze link.

  • Hoe weet ik dat mijn discretie gewaarborgd is?
    Erotiek is iets persoonlijks. Dat weten wij bij Christine le Duc als geen ander en daarom kan je altijd 100% op onze discretie rekenen.

    Bestelling
    Jouw bestelling wordt discreet verzonden in een neutrale verpakking zonder vermelding van onze naam en/of logo als afzender.

    Het kan voorkomen dat, wanneer je niet thuis bent, de vervoerder je pakket afgeeft bij je buren.

    Persoonlijke gegevens
    Vanzelfsprekend delen wij in geen enkel geval jouw persoonlijke gegevens met derden

    Social Media
    Uiteraard zullen wij je nooit op eigen initiatief benaderen op social media.

  • Hoe oud zijn de modellen op de Christine le Duc website?
    Wij werken uitsluitend met professionele fotomodellen die 18 jaar of ouder zijn.
  • Privacy & Cookies
    Privacy Policy
    Christine le Duc vindt het absoluut belangrijk om de door u verstrekte gegevens met alle zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid te behandelen.

    Dit privacybeleid en de algemene voorwaarden zijn van toepassing voor elk bezoek aan onze site en elke overeenkomst (schriftelijk, telefonisch of via internet).

    De verantwoordelijke voor de verwerking van uw gegevens is Christine le Duc

    Walsoordensestraat 70
    4588 KD Walsoorden

    E-Mailadres: bestellingen@service.christineleduc.com


    KvK-nummer: 70260745

    Btw-identificatienummer: NL857807808BO1

    Doeleinden van gebruik van persoonsgegevens
    Christine le Duc verwerkt uw persoonsgegevens voor de acceptatie van uw bestelling, uitvoering van overeenkomsten met u, relatiebeheer en managementinformatie, product- en dienstontwikkeling en het bepalen van de (algemene) strategie.

    Persoonsgegevens kunnen ook worden gebruikt voor het opsporen van (pogingen tot) onrechtmatige en/of strafbare gedragingen gericht tegen Christine le Duc, haar klanten en medewerkers, alsmede voor deelname aan waarschuwingssystemen welke worden gebruikt ter voorkoming van fraude.

    Daarnaast kunnen uw persoonsgegevens worden gebruikt om u al dan niet op basis van een voorafgaande selectie te informeren over interessante gelijksoortige aanbiedingen en producten of diensten van Christine le Duc

    Voor de nieuwsbrief maken wij gebruik van het zogenaamde Double opt-insysteem. Dit om zeker te zijn van uw toestemming. Dit houdt in dat wij uw toestemming voor het verzenden van de nieuwsbrief verifiëren. Deze verificatie bestaat uit het verzenden van een e-mail naar het opgegeven adres waarin u als ontvanger om een bevestiging wordt gevraagd. Deze kunt u geven door per e-mail te reageren of door de link in de door u ontvangen e-mail aan te klikken.

    Voor zover u geen nieuwsbrief of in zijn totaliteit geen reclameberichten meer van ons wenst te ontvangen, kunt u daar te allen tijde bezwaar tegen aantekenen. Een mededeling in tekstuele vorm naar onze klantenservice via e-mail of brief is hiervoor voldoende. Vanzelfsprekend vindt u ook in iedere nieuwsbrief een afmeldingslink.

    U beschikt uiteraard over het recht van toegang tot verbetering en verwijdering van uw gegevens. Wenst u geen mailings (leDuc magazine) meer van ons te ontvangen, dan kunt u ons dit schriftelijk mededelen of via het contactformulier.
    Heeft u bezwaar tegen verstrekking van naam- en adresgegevens aan derden dan kunt u ons dat eveneens schriftelijk meedelen of melden via het contactformulier

    Indien u toestemming heeft gegeven voor het ontvangen van nieuwsbrieven, kunt u tevens op het door u opgegeven e-mailadres (incidenteel) benadert worden om vrijwillig deel te nemen aan een consumentenonderzoek. Indien u geen commerciële informatie (meer) wenst te ontvangen, of niet wilt dat uw gegevens worden gebruikt voor direct marketing doeleinden, kunt u contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres of u kunt zich uitschrijven via nieuwsbrief afmelden. Indien u geen geadresseerd reclamedrukwerk en/of geen commerciële telefoontjes (meer) wenst te ontvangen, kunt u dat kenbaar maken via de website van de Stichting Postfilter: www.postfilter.nl en stichting Infofilter: www.infofilter.nl.

    Privacy op internet en cookies
    Bij elk bezoek aan onze site wordt automatisch uw (tijdelijke) IP-adres herkend en zo mogelijk de site of e-mail van herkomst. Deze gegevens kunnen door ons worden gebruikt in het kader van fraudepreventie en het bestrijden, voorkomen en opsporen van (pogingen tot) strafbare gedragingen. Daarnaast bewaren en gebruiken wij deze gegevens om de navigatie, bezochte pagina’s en de al dan niet door u bestelde artikelen van onze site te analyseren. Wij kunnen u aan de hand van deze analyse informeren over aanbiedingen, of productinformatie die voor u interessant zou kunnen zijn, en de bekendheid, functionaliteit en inhoud van onze site en e-mails verbeteren.

    Voor gepersonaliseerde aanbiedingen maakt Christine le Duc ook gebruik van diensten van derden, waaronder zoekmachines.

    U verklaart zich ermee akkoord dat de zoekgegevens die u bij derden waar Christine le Duc mee samenwerkt achterlaat, mogen worden gekoppeld aan uw gegevens die reeds bij Christine le Duc bekend zijn en waarmee aanbiedingen en productinformatie voor u worden gepersonaliseerd. Om onze dienstverlening en site te optimaliseren en u gericht te kunnen informeren over interessante aanbiedingen of producten, worden via onze site eveneens zogenaamde cookies op uw computer geplaatst. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij uw bezoek aan een site naar uw computer wordt gestuurd.

    Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.
    Cookies kunnen NOOIT gebruikt worden om privégegevens van je computer uit te lezen of wachtwoorden te onderscheppen.
    Ook kunnen ze een computer niet infecteren met een virus of trojan. De domeinnaam van de site server die de cookies doorgeeft is christineleduc.nl.

    De meeste browsers kunnen zodanig worden ingesteld dat cookies worden geweigerd of dat u op de hoogte wordt gesteld wanneer u een cookie ontvangt. Instructies met betrekking tot het aanpassen van de instellingen van de browser vindt u onder "Help" in de toolbar van de meeste browsers. Hoewel u als bezoeker van de site, de site nog steeds kunt bezoeken is het echter mogelijk dat als cookies worden geweigerd, bepaalde diensten of elementen van de site niet optimaal functioneren. Het uitzetten van cookies beperkt het gebruik van onze site en diensten.

    Cookies kunnen altijd van een computer worden verwijderd, ook weer via de browser. Wij gebruiken externe advertentietechnologieën van gerenommeerde derde partijen om inzicht te krijgen in het gedrag van bezoeker op onze website. Het doel hiervan is om de effectiviteit van internetadvertenties op onze site en de sites van derden te bepalen. Hiervoor maken we gebruik van cookies die door ons zijn aangeleverd en door ons zijn geplaatst. Dit is erop gericht bepaalde handelingen en transacties van bezoeker op onze website te registreren en op basis van deze gegevens bepaalde profielen aan te wijzen voor desbetreffende bezoekers. Wanneer de desbetreffende bezoeker op een website binnen het netwerk van onze partner komt, dan wordt er een advertentie uiting getoond op basis van het aangewezen profiel. In beide gevallen geven we het websitegebruik van bezoekers van onze website door aan de servers van onze partners. Tevens is in beide gevallen de informatie die namens ons wordt verzameld en via deze technologie wordt bijgehouden niet persoonlijk identificeerbaar en/of herleidbaar.
    Bijlage cookies.

    Adreswijziging
    U bent verplicht Christine le Duc van iedere adreswijziging op de hoogte te stellen. Zolang Christine le Duc geen verhuisbericht heeft ontvangen, wordt u geacht woonachtig te zijn op het laatst bij Christine le Duc bekende adres en blijft u aansprakelijk voor de door u bestelde artikelen die op het oude adres zijn afgeleverd.

    Beveiligde server
    Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.
    Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie, gebruiken wij een beveiligde server. U wordt hiervan op de hoogte gesteld via een scherm dat afgebeeld wordt op onze site (pop-up).
    Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies, of enige vorm van onrechtmatige verwerking.

    Informatie en vragen
    Christine le Duc kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet in ons Privacy Policy zijn voorzien. In dat geval is Christine le Duc gerechtigd de inhoud van de Privacy Policy te wijziging zonder dat de bezoeker daarvan op de hoogte wordt gebracht. Het doorvoeren van de wijziging op de website is daarvoor afdoende.

    Op verzoek bieden wij aan onze klanten toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. U kunt ons ook verzoeken om uw persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen indien deze onjuist, onvolledig of irrelevant zijn. U kunt hiervoor contact opnemen met bovenvermeld adres of via het contactformulier.
    Ook als u vindt dat onze site/catalogus niet in overeenstemming is met ons privacybeleid verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Retouren

  • Algemene retour mogelijkheden
    Terugsturen binnen 14 dagen mogelijk
    Bij aankoop op afstand (zoals via een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde "herroepingsrecht" betekent dat je in principe alles wat je bij ons koopt, binnen 14 dagen (geteld vanaf de datum van ontvangst) zonder opgaaf van redenen (gratis) kunt retourneren, waarna je het aankoopbedrag terugkrijgt. Voorwaarde is wel dat het artikel onbeschadigd is en niet gebruikt. Uiteraard mag je de door jou bestelde artikelen eerst beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.

    Uitzonderingen
    In de Algemene Voorwaarden vind je bij Artikel 10, lid 6 en lid 8 enkele uitzonderingen op het herroepingsrecht:
    Slips, kousen, sexy speeltjes en andere artikelen bedoelt voor intiem lichamelijk gebruik, kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden indien de verpakking en/of verzegeling is verbroken
    De Verleidingsbon en artikelen die wij hebben laten maken volgens jouw specificaties (gepersonaliseerde artikelen) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht daar deze persoonlijk zijn van aard
    DVD's en elektronische apparatuur e.d met een verzegeling, kunnen als deze verpakking en/of verzegeling is verbroken, niet worden geretourneerd
    Defect artikel
    Blijkt een artikel bij ontvangst defect te zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Wat moet ik doen, als ik een artikel wil terugsturen?
    Kijk hiervoor bij de vraag Instructies voor herroeping.

    Waar kan ik mijn artikel naar retour sturen en zijn er kosten verbonden aan het terugsturen van artikelen?
    Wil je je bestelling retour sturen dan kan dat naar het onderstaande adres:

    Christine le Duc B.V.
    Afd. Retouren
    Watermolen 6
    4751 VK OUD GASTEL


    Verzendkosten van een retour zijn voor eigen eigen rekening tenzij deze het gevolg zijn van een verkeerde levering.

    Wil je het artikel ruilen voor een andere kleur of maat, dan worden er niet opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Plaats je een nieuwe bestelling dan brengen wij de normale bijdrage van de verzendkosten in rekening.

    Bij je bestelling zit een service- en garantiekaart. Deze is onderdeel van je pakbon.
    Hierop kun je invullen wat je retour zendt en met welke reden.
    Gelieve deze kaart altijd bij te sluiten, zodat wij je retourzending correct kunnen verwerken.
    Zodra jouw retour verwerkt is, ontvang je een bevestiging via email.


    Retourbewijs
    Als je de retourzending overdraagt aan de vervoerder, ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit zorgvuldig!

    Als ik een complete levering terugstuur, krijg ik dan ook de verzendkosten terug?
    Ja, stuur je de gehele zending terug, dan krijg je van ons de aankoopsom plus de eerder in rekening gebrachte verzendkosten van € 2.95 terug.

    Retourneren in een Christine le Duc winkel
    Het is helaas niet mogelijk om via de site bestelde artikelen te retourneren of te ruilen in één van onze winkels. Klik hier voor de retour instructies. Wanneer je artikelen via de winkel had besteld dan dien je deze daar ook weer aan te bieden voor het retourneren of te ruilen.
  • Instructies voor herroeping
    Herroepingsrecht
    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

    De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het (laatste) goed fysiek in bezit krijgt.

    Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde formulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. 

    Je kunt deze per gewone post of e-mail aan ons richten:

    Christine le Duc B.V.
    Postbus 27
    4587 ZG Kloosterzande

    Email: bestellingen@service.christineleduc.com

     
    Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Alle fysieke retouren kan je gratis afgeven bij een DHL-servicepoint onder vermelding van retour CLD. Voor een adres in jouw buurt ga je naar www.dhlparcel.nl. Je kan de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop jij het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Bewaar zorgvuldig jouw retourbewijs bij afgifte van jouw pakket.

    Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

    Gevolgen van de herroeping

    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. De terugbetaling kan door ons worden opgeschort totdat wij de geretourneerde goederen terug hebben ontvangen of (in geval van dispuut) totdat je ons een bewijs van retournering van de goederen hebt verstrekt.

    Voor deze terugbetaling van je aankoopbedrag worden geen kosten in rekening gebracht.
  • Het formulier voor herroeping
    Voor het retourneren maakt Christine le Duc gebruik van een formulier. Je vindt het formulier voor herroeping hier: klik deze link.
  • Retour adres
    Ons retour adres is:

    Christine le Duc
    Afd. Retouren
    4751 VK Oud Gastel
  • Hoe lang duurt het totdat mijn retourzending is verwerkt?
    Wij streven ernaar jouw retourzending binnen 2 weken te verwerken, geteld vanaf de datum dat je jouw pakket hebt afgegeven bij de verzender van je pakket. Bewaar daarom altijd goed je bewijs van verzending. Hierop staat de datum waarop je retourzending gestart is.
  • Ik heb een tegoed bij Christine le Duc. Wanneer wordt dit teruggestort?
    Heb je bij jouw bestelling voor een online betaalmethode gekozen zoals PayPal, Credit Card of Ideal en heb je 1 of meerdere artikelen (of zelfs alles) aan ons retour gezonden en jouw retourzending voldoet aan de retourvoorwaarden, dan wordt het bedrag automatisch, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terugbetaald.

    Klik hier voor het contactformulier
  • Betaal ik verzendkosten voor het retourneren?
    Retourzendingen die het gevolg zijn van een verkeerde levering nemen wij voor onze rekening. In alle andere gevallen zijn de kosten van retourzending voor eigen rekening. We werken hard aan uitbreiding van onze retourservice om dit in de nabije toekomst te kunnen verbeteren.
  • Betaal ik verzendkosten bij een omruiling?
    Nee, als bestelde kleding niet past of je wilt het in een andere kleur hebben, dan betaal je voor de nieuwe zending geen verzendkosten.

    Stuur je een artikel om een andere reden terug, dan is het geen ruilen. Voor de eventuele nieuwe bestelling worden dan de standaard verzendkosten gerekend.
  • Kan ik delen van een setje omruilen?
    Het retourneren van een artikel gaat per artikelnummer.

    Bestaat een artikel (met één artikelnummer) uit verschillende delen, en één van de delen bevalt je niet, dan kan je alleen het complete artikel (alle delen) retourneren.

    Bestaat het setje wat je gekocht hebt uit twee artikelen met twee aparte artikelnummers, dan kan je de delen afzonderlijk retourneren.

Service & Contact

  • Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
    De Christine le Duc klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden.


    De 5 meest gestelde vragen (en antwoorden)

    Help, het artikel dat ik besteld heb past niet! Mag ik het terugsturen?
    Je hebt altijd het recht om je artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Gebruik hiervoor het herroepingsformulier. Klik daarvoor op deze link.

    Doe je retourartikel(en) samen met het retourformulier in de verzenddoos. De achterkant van de pakbon is het retourformulier. Daarop kun je aangeven wat je terugstuurt en waarom. 

    Wil je een omruiling in een andere maat of kleur? Noteer dit dan ook op het formulier.
    Heb je de originele verzenddoos niet meer? Verstuur de artikelen dan in een doos naar keuze maar zorg ervoor dat deze goed afgesloten is zodat de artikelen erin blijven. Van je verzender ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit goed, totdat je van ons een bevestiging krijgt. Wat je mag retourneren, lees je hier. 

    Wat is het retouradres?
    Ons retouradres vind je hieronder:

    Christine le Duc B.V.
    Afd. Retouren
    Watermolen 6
    4751 VK Oud Gastel

    Hebben jullie mijn teruggestuurde bestelling al ontvangen?
    We willen jouw retourzending binnen 10 tot 12 werkdagen verwerken. Deze werkdagen tellen we vanaf de datum dat je het pakket hebt afgegeven bij een DHL Parcelshop. Zodra wij je zending hebben verwerkt, ontvang je hiervan een retourbevestiging per e-mail. Daarin staat meer informatie over de retourverwerking.


    Ik heb een actiecode, Grouponvoucher of vouchercode. Hoe verzilver ik deze?
    Log in op onze website met je e-mailadres en wachtwoord.
    Heb je geen account? Maak dan een online account aan via 'Account aanmaken'.
    Log vervolgens in op je account en plaats je artikelen in het winkelmandje.
    Onderaan in het winkelmandje typ je de code in bij 'Heb je een actie-, korting- of grouponcode?'. Klik dan pas op 'Verzilveren'.
    Het is belangrijk dat je de bestelling meteen afrondt via de betaalpagina. Ga je terug naar de webshop of verander je iets in de winkelmand, dan blokkeert de code tijdelijk.

    Let op! Je kunt maar één code per bestelling verzilveren!

    Vouchers zijn enkel geldig tot de datum die op de voucher genoteerd staat, daarna kunnen ze niet meer worden gebruikt.

    Ik krijg de melding: 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Wat nu?
    Je verzilvert jouw vouchercode, maar maakt de bestelling niet (meteen) af of je wijzigt je winkelmandje. De code wordt dan tijdelijk geblokkeerd voor 48 uur. Probeer je de code te snel opnieuw te verzilveren, dan duurt de blokkade opnieuw 48 uur. Je ziet dan de melding 'Deze vouchercode is al ingevoerd'. Verwijder direct de internetgeschiedenis en de inhoud van de winkelmand. Wacht 48 uur en verzilver de code opnieuw. Rondt dan de bestelling meteen af.​
  • Ik ben niet tevreden, hoe kan ik een klacht indienen?
    Wij vinden een goede dienstverlening aan jou als klant erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor jou te vinden.

    Hoe kun je een klacht indienen?
    Online (via internet)
    Geef jouw klacht online aan ons door via ons contactformulier.

    Hoe wordt jouw klacht afgehandeld?
    De bij ons ingediende klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht beantwoord.
    Als er meer tijd nodig mocht zijn voor de afhandeling van jouw klacht, dan ontvang je binnen deze 14 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie van ons kunt verwachten.

    Ben je het niet eens met het antwoord op jouw klacht?
    Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met ons antwoord op jouw klacht.
    Indien je het niet eens bent met de uitkomst, dan heb je 4 weken de tijd om hiertegen in beroep te gaan. Dit doe je door ons per brief te laten weten dat je het er niet mee eens bent en dat je een andere oplossing wilt.
    In jouw brief moeten de volgende gegevens worden opgenomen:


    Omschrijving van jouw klacht en waarom je het niet eens bent met het eerder door ons ontvangen antwoord
    Jouw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
    Jouw klantnummer
    Jouw handtekening
    Je kunt jouw brief sturen naar:
    Christine le Duc.
    T.a.v. Klantenservice klachtenregistratie
    Postbus 27
    4587 ZG Kloosterzande

    Het hoofd van de Klantenservice bevestigt de ontvangst van jouw brief en geeft aan wanneer je een antwoord krijgt. Dit zal meestal binnen enkele weken, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.

    Ben je het niet eens met de uitkomst?
    Binnen 12 maanden nadat wij jouw klacht, die wij geheel of gedeeltelijk hebben afgewezen, dan wel ongegrond hebben verklaard, hebben ontvangen, kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel:

    Geschillencommissie Thuiswinkel
    Postbus 90600
    2509 LP DEN HAAG
    www.sgc.nl

    Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform